вторник, 6 ноября 2018 г.

Виробнича практика у закладі вищої освіти


Сьогодні я проводила свою першу пару в університеті. Це була лекція з теорії ймовірності та математичної статистики, на 4 курсі в групі МІ-15. Тема лекції: «Рівняння прямої лінії регресії». Лекція розпочалась організовано, студенти не запізнювались і були своєчасно підготовлені до заняття. Після повідомлення теми та плану лекції, я перейшла до актуалізації опорних знань, разом зі студентами ми повторили основні поняття минулих пар. Для наочності я використовувала презентацію, що сприяло покращенню сприйняття нового матеріалу.
Студенти, що брали активну участь у ході заняття, отримували похвалу, студентам, що відповідали на питання не правильно, я давала вказівки, що потрібно повторити та на що звернути більше уваги. Також я розставляла акценти на ключових поняттях, проявляючи це емоційно: підвищуючи голос, зосереджуючи студентів на понятті, сповільнюючи темп голосу для матеріалу під запис, пришвидшуючи темп, говорячи додаткову інформацію. Для закріплення матеріалу я запропонувала приклади, студенти охоче виходили до дошки і розв'язували завдання, у разі потреби задавали запитання.
В кінці лекції ми підведені підсумки та пригадали ключові моменти заняття. Мета і завдання були досягнуті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий