понедельник, 22 октября 2018 г.

Тридцять шостий день педагогічної практики

Ми разом зі студентками в суботу допомагали вчителям гімназії проводити районну олімпіаду. Я була закріплена за 311 кабінетом, в якому проходила олімпіада з біології для учнів 11 класу, так як ми вчителі математики, нам не дозволили бути присутніми на олімпіаді з математики. На олімпіаду приїхали учні різних шкіл та гімназій, для написання роботи відводилось 3 години. Учні сумлінно попрацювали і з гарним настроєм залишили кабінет.
На вихідних я розробила навчальний проект з теми “Розв'язування трикутників” для учнів 9 класу. Оскільки вони вже вивчили теорему косинусів та теорему синусів, я вирішила, що буде доцільно запропонувати виконати даний проект, таким чином учні зможуть застосувати свої знання на практиці.
Сьогодні я коротко нагадала учням що таке "метод проектів", та заохотила до виконання проекту "Тригонометричний портал". Продемонструвала підготовлену презентацію (режим доступу: https://docs.google.com/presentation/d/1IaCg5iBiN0-SMzgfvPbIJt4_KQrzgizkLOCOdViDBiQ/ ), учнів зацікавив даний проект, вони жваво почали обговорювати хто чим буде займатись та об'єднались у три групи: історики, дослідники та програмісти. Деталі проекту можете переглянути у презентації вчителя.
Також сьогодні я відвідала пару уроків алгебри в 9-В класі, їх проводила Світлана Миколаївна. На першому уроці вивчали нову тему "Квадратична функція", а на другому уроці учні написали контрольну роботу.
Потім відвідала пару уроків алгебри в 10-Б класі, проводила їх також Світлана Миколаївна. На першому уроці учні писали контрольну роботу, а на другому - вивчали нову тему "Корінь n-го степеня". Вивчення нового матеріалу проводилось у формі діалогу, де учні приймали активну участь. Після викладу нового матеріалу, вчитель провела узагальнення і систематизацію, і подала матеріал у вигляді схем, що значно покращило сприйняття та запам'ятовування учнів. Урок пройшов на високому рівні.

А ще сьогодні розпочався останній тиждень практики у школі. З однієї сторони радісно, а з іншої - сумно. За два місяці практики ми звикли до учнів, вчителів та гімназії в цілому!