пятница, 14 сентября 2018 г.

Десятий день педагогічної практики


    Сьогодні я відвідала пару уроків з алгебри в 10-Б класі. Тема першого уроку: "Функція. Дослідження функції". Після перевірки домашнього завдання і мотивації навчальної діяльності було проведено актуалізацію опорних знань, методом усно опитування про властивості функцій. Учні відповідали активно, але дещо плутались в означеннях. Наступним етапом стало розв'язання задач біля дошки, після кожної задачі вчитель разом з учнями підбивали підсумки. Тема другого уроку: "Оборотні функції". Під час пояснення нового матеріалу Світлана Миколаївна використала пошуковий метод, спочатку побудували графік двох функцій, потім досліджували їх залежності. Протягом уроку Шахматова С.М. була зосередженою, вимогливою, гарно підтримувала увагу та дисципліну. Загалом урок пройшов вдало, мета була досягнута. 
    Також відвідала урок геометрії в 9-В класі. Тема уроку: "Узагальнення і систематизація знань". Це останній урок присвячений повторенню матеріалу з курсу геометрії за 8 клас. Першим етапом уроку була перевірка домашнього завдання і актуалізація опорних знань у формі фронтального опитування, вчитель перевірила готовність до уроку, а саме знання теорії з теми: "Коло. Вписані та центральні кути". Майже весь урок учні працювали з задачами за готовими рисунками, по черзі працювали біля дошки, тим часом вчитель наголосила на важливості раціонально використовувати місце на дошці, навівши приклад з власного досвіду. Взагалі суть досвіду Світлани Миколаївни ґрунтується на їх впровадженні у навчальний процес, що допомагає розбудити інтерес учнів, забезпечити глибину та міцність знань, веде до розвитку творчих здібностей школярів. Готовність учнів до уроку була на високому рівні, про це свідчила швидкість розв'язання завдань. Мета та завдання уроку були досягнуті.
     Сьогодні я провела виховну годину на тему "Світ моїх захоплень". Учням заздалегідь було надано завдання підготувати короткий виступ про свої хобі. На уроці деякі учні супроводжували свій виступ презентаціями. Урок був цікавим не тільки для учнів, але й для мене, я із задоволенням слухала їх виступи. На кінець уроку підвела підсумки та дала декілька порад для тих, хто ще не визначився зі своїми захопленнями.
    День завершився бесідою з Шахматовою С. М., вона запропонувала мені та Габ С. С. у вільний для нас час розробити довідник для учнів, де буде коротко представлений основний матеріал з теми "Функція". Довідник потрібно зробити у вигляді посібника, який можна буде доповнювати і надалі. Нам буде дуже цікаво працювати з таким видом роботи.