вторник, 23 октября 2018 г.

Тридцять сьомий день педагогічної практики


Першу частину дня я відвела на допомогу класному керівнику, Світлані Миколаївні. Я заповнила документацію 9-В класу, яка потрібна для отримання свідоцтва про освіту. Даний вид роботи був дуже відповідальним, він пішов мені на користь.
Потім я відвідала пару уроків геометрії в своєму класі, проводила вчитель математики С.М. Шахматова. Перший урок розпочався з актуалізація опорних знань, шляхом фронтального опитування, учні повторили формули для знаходження площ чотирикутників та трикутників, вчитель говорила що дано, а учні повинні були сходу сказати формулу. Наступнім етапом було розв'язання задач біля дошки, задачі було дібрано різнорівневі.На другому уроці учні продовжували розв'язувати задачі, сподобалось те, що учні розв'язували прикладні задачі. Найбільш сподобалась задача: відстань між трьома селами 4 км, 13 км, 15 км, потрібно знайти на якій відстані від кожного села треба поставити вишку мобільного зв'язку, щоб прийом сигналу був однаковий у всіх трьох селах. Уроки пройшли у бистрому темпі, клас встиг розв'язати багато задач. На етапі рефлексії виявилось, що учні добре засвоїли тему. Про рівень засвоєння теми також говорять гарні оцінки, що діти отримали на уроці. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.
Також сьогодні я приділила увагу методу проектів. Група "істориків" повідомили, що знайшли потрібний матеріал і почали готувати звітну презентацію. З групою дослідників ми проаналізували як можна знайти висоту церкви не вимірюючи її. Після уроків пішли робити відповідні заміри, а вдома учні обчислять висоту церкви, скориставшись теоремою синусів та зроблять звітну презентацію.
День пройшов продуктивно!