среда, 26 сентября 2018 г.

Вісімнадцятий день педагогічної практики

  Сьогодні відзначається Європейський день мов, як спосіб підтримки мовного різноманіття та розвитку викладання мов у світі, тому вранці в кожному класі проводили єдиний урок, присвячений цьому святу. Ми з учнями ще раз переконалися у необхідності дізнаватися якомога більше інформації про Європу, вивчати мови різних народів ,розширювати свій світогляд, ставати полікультурною людиною, бо як говорив відомий німецький поет та драматург Й.В.Гете: «Скільки мов ти знаєш – стільки раз ти людина».
   Також, вранці я відвідала урок інформатики в 9-Б класі, який проводила студентка практикантка Габ Світлана Сергіївна. Тема: "Етапи розробки презентацій. Вимоги до презентації". Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу. На актуалізації опорних знань: учні пригадали, як створити презентацію, для чого вона потрібна, за допомогою яких програм можна її створити, які об'єкти можуть розміщуватися на слайдах презентацій. Урок був проведений в діалоговій формі, оскільки тема була для учнів не складна, то вони приймали активну участь в обговорені. Обговорили етапи створення презентацій і рекомендації щодо її наповнення, переглянути приклади гарно оформлених презентацій і контрприклади.  Наприкінці уроку учні працювали з підручником, виконуючи вправи для закріплення вивченого матеріалу. Урок пройшов вдало. Після уроку Наталя Ігорівна дала нам поради щодо проведення уроків, та дала мені настанову на проведення мого першого уроку інформатики. 
    На другому уроці відвідала урок інформатики в своєму класі. Вчитель доброзичливо привіталась, та повідомила завдання на урок. Оскільки це останній урок з розділу "Мережеві технологій", то на ньому було проведено самостійну роботу. Учні письмово відповідали на поставлені запитання, вчитель слідкувала за самостійністю виконання та поведінкою на уроці.