вторник, 9 октября 2018 г.

Двадцять сьомий день педагогічної практики

   Сьогодні день був дуже насиченим, я провела уроки математики у 6-В, 6-Г, 6-А, 6-Д класах та відвідала пару уроків геометрії в 9-В класі.
   Учні 6-х класів активно працювали, сумлінно виконували завдання, але потрібно було завжди звертати увагу на поведінку, робити зауваження та заохочувати учнів. Для зосередження їх уваги я змінювала тон голосу та прохала учнів звернути увагу на основні моменти. Загалом уроки пройшли добре і ми, разом з кожним класом, встигли розв'язати все заплановане.
    На 5 і 6 уроках відвідала геометрію в 9-В класі, які проводила Світлана Миколаївна. Урок розпочався з організації уваги учнів за допомогою бесіди, вчитель з мотивувала учнів на активну працю, повідомивши що на другому уроці вони напишуть самостійну роботу. Учні по черзі виходили до дошки і розв'язували завдання, якщо було допущено помилку, то вчитель просила щоб учні її знайшли. Клас плідно попрацював, був згуртованим та активним. 
     Другий урок розпочався з самостійної роботи, щоб перевірити рівень знань учнів з теми. Тільки-но учні дописали самостійну роботу, продзвеніло 3 дзвоники. Учні організовано зібрались, одягли маски і швидко вийшли з класу, паніки не було, адже учні розуміли що це навчальна евакуація, але вони віднеслись до цього серйозно, вишикувались по одному і швидко вийшли на стадіон, де було проведено інструктаж. Для себе я зробила висновок, що коли я прийшла до гімназії, першочергово потрібно було вивчити план евакуації учнів, що я не зробила і це для мене було уроком.

    На завершення дня я працювала над психолого-педагогічною характеристикою класу, сьогодні вже закінчила соціометричне дослідження, зробивши соціоматрицю та соціограму для формального і не формального критеріїв. Завтра планую завершити і всю характеристику.