вторник, 25 сентября 2018 г.

Сімнадцятий день педагогічної практики


       Сьогодні день був тривожним, адже мені треба було провести пару уроків геометрії в 9-В класі. 
    Перший урок, засвоєння нових знань, був за темою: "Теорема косинусів". Сьогоднішній урок був присвячений розв'язанню вправ та виведенню наслідку з теореми косинусів. Спочатку було проведено актуалізацію опорних знань стосовно попереднього матеріалу, учням було запропоновано пригадати теорему косинусів, до дошки викликала двох учнів і дала завдання написати формулу теореми косинусів, оскільки вони писали на звороті дошки, то не могли підглянути один до одного, аналогічним методом перевірили знання значень тригонометричних функцій деяких кутів. Після чого почали розв'язувати задачі дещо складніші від попереднього уроку. Учні були активні, логічно мислили, проаналізувавши задачу давали гарні відповіді.  Також я підвела їх до наслідку з теореми, і вони самі його вивели. Урок закінчили вчасно, встигли виконати все заплановане.
  

        Другий урок був за темою: "Властивості паралелограма", за типом: вивчення нового матеріалу. Спочатку повторили означення паралелограма і що учні знають про прилеглі кути  до однієї сторони. Потім за допомогою теореми косинусів довели та вивчили властивість паралелограма. Дуже добре те, що в розкладі стоять два уроки геометрії підряд, учні зосередженні, добре пам'ятають повторене та швидко сприймають новий матеріал. Урок пройшов доволі інтенсивно, учні були активні. Мету уроку було досягнуто.