вторник, 11 сентября 2018 г.

Сьомий день педагогічної практики

       Сьогодні я відвідала пару уроків з англійської мови в 9-В класі, пару уроків геометрії в 10-Б класі та пару уроків геометрії в 9-В класі.

         Урок геометрії в 10-Б класі розпочався з перевірки домашнього завдання, розглянули на дошці завдання з якими виникли проблеми. Тема уроку: "Переріз просторових фігур". Світлана Миколаївна змотивувала учнів на роботу, наголосивши на важливості цієї теми для ЗНО. Після актуалізації опорних знань учнів, перейшли до розв'язання задач, першу задачу Світлана Миколаївна оформила сама, щоб продемонструвати учням особливості розв'язання задач на побудову і правила оформлення рисунків. Далі розпочався етап розв'язування задач, вчитель допомагала учням виконувати побудови. На уроці переважала післядовільна увага, вчитель зацікавила учнів так, що інтерес мети, отримання результату переходив у інтерес безпосередній, який захоплював їх сам по собі. Урок пройшов вдало, Світлана Миколаївна користується авторитетом в класі та добре підтримує дисципліну. 
    На початку уроку геометрії в 9-В класі, вчитель перевірила наявність домашнього завдання та запитала чи були проблеми при його виконанні.  Переконавшись, що в учнів не виникло проблем, вчитель перейшла до повторення теми "Трапеція". Спочатку, у вигляді фронтального опитування, вчитель перевірила знання теоретичного матеріалу; задачі, які пропонував вчитель були на повторення великої кількості матеріалу, а саме на всі види трапецій та їх елементів. На другому уроці учні повторювали інших чотирикутників, такі як ромб і паралелограм та розглянули задачі до них. Вчитель вміло скеровувала дітей та слідкувала щоб діти, які сидять на місцях та працюють у зошитах не списували з дошки, а розв'язували задачі самостійно, тим самим вона підтримувала робочу атмосферу і активність учнів. Світлана Миколаївна працювала над розвитком просторової уяви в учнів, змушувала їх описувати малюнки словесно, використовуючи правильну математичну мову.     




       Сьогоднішній день пройшов у спокійній робочій атмосфері.