среда, 24 октября 2018 г.

Тридцять восьмий день педагогічної практики

Сьогодні я відвідала два уроки алгебри в 10-Б класі, працювала над звітною документацією, підходила до вчителів за підписами та прийняла в учнів звіт про виконання проекту.
Пару уроків алгебри в 10-Б класі проводила вчитель математики Світлана Миколаївна. Тема уроку: Корінь n-го степеня. Урок розпочався з аналізу контрольної роботи, вчитель наголосила на типових помилках. Потім налаштувала учнів на робочу атмосферу, мотивацією на навчання було повідомлення, що вивчення даної теми допоможе при здачі ЗНО. Під час актуалізації опорних знань учні пригадали властивості степеня з цілим показником, означення кореня n-го степеня та його властивості. Наступним етапом було розв'язування задач і вправ біля дошки. Під час уроку Світлана Миколаївна привертає увагу учнів, ставлячи питання, виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання достатньо результативні, не складні, скоординовані, учні швидко їх засвоюють. В процесі уроку вчитель виправляє помилки в рішеннях задач, у випадках утруднень робить підказки. Вчитель дотримується дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає учнів до аналізу виконаних прикладів, самооцінки. Учні відносяться до занять позитивно, по можливості виконують всі вправи уроку. Час уроку доцільно розподілений по рівнях складності. Мета і завдання були досягнуті. 
Сьогодні учні звітували про виконання проекту "Тригонометричний портал" (режим доступу: https://drive.google.com/open?id=14-1-dvkb2ubDn8yhreMenaGgfYOogp0I)
На жаль презентувати презентації на проекторі не вдалось, за технічних проблем. Під час виконання проекту учні навчилися добирати необхідний матеріал з різних джерел, виділяти головне та систематизувати його, оцінювати власні досягнення та роботу інших учнів над проектом, будувати систему доказів та відстоювати свою думку, працювати в команді, роздумувати, спираючись на знання фактів, закономірностей науки, робити висновки.