четверг, 27 сентября 2018 г.

Дев'ятнадцятий день педагогічної практики


    Сьогодні був дуже насичений і тривожній день, адже я проводила три уроки поспіль в 9-В класі! 
    Першою парою уроків провела алгебру. Перший урок був присвячений розв'язуванню задач і вправ з теми "Функція. Властивості функції", за типом уроку: урок застосування знань, умінь і навичок. 
     Урок почався з перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань шляхом бліц-опитування, учні повторили область визначення, значень функції, парність та непарність функції, проміжки зростання та спадання функції. Учні по черзі виходили до дошки і розв'язували вправи на дослідження зростання та спадання функції на заданих проміжках, а інші учні класу розв'язували самостійно в зошитах. Отримуючи плюси за правильні відповіді, учні почали активніше розв'язувати вправи. Завдання запропоновані на уроці були різного рівня складності. Наприкінці уроку, ми почали розв'язувати завдання, які пов'язані із знаходженням області визначення та областю значень функції. 
    Другий урок був присвячений узагальненню та систематизація знань з теми "Функція. Властивості функцій". Спочатку ми продовжили розв'язання вправ на область визначення та область значень функції, потім розглянути питання парності та непарності функції. Учні були дуже активними, і в кінці уроку отримали гарні оцінки. Мета уроку була досягнута, учні систематизували здобуті знання. 
      На третьому уроці я в 9-В класі проводила свій перший урок з інформатики. Урок за темою "Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації", тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу. Урок розпочався з привітання, після актуалізації опорних знань, яка проходила у формі бесіди, я плавно перейшла до нового розділу і повідомила тему уроку, а також плани на подальше вивчення цього розділу та завдання уроку.  При вивченні нових знань я використовувала комп'ютерні презентації, тим самим не лише додавала наочності в матеріал, а ще й демонструвала як треба чи навпаки не треба робити презентацію. Таким чином учні самі мали змогу формулювати правила оформлення. Також ми сформулювали етапи розробки презентацій та рекомендації щодо її створення. Урок пройшов насичено, учням сподобалися приготовані презентації, в обговорені яких брали участь всі присутні учні. Мета уроку була досягнута.
      Також сьогодні я відвідала урок інформатики в 10-Б класі, який проводила Мельниченко Ю.А., пару уроків з алгебри в 9-Б класі, які проводила Габ С.С. День був дуже важким але не менш цікавим.