понедельник, 8 октября 2018 г.

Двадцять шостий день педагогічної практики

     Сьогодні день пройшов у спокійній робочій атмосфері.
   Вранці я відвідала пару уроків алгебри в 9-В класі, які проводила Світлана Миколаївна. Оскільки на минулому уроці учні писали контрольну, то вчитель присвятила перший урок аналізу контрольної роботи. Урок за типом: узагальнення та систематизація знань. Вчитель викликала учнів до дошки, де вони розв'язували завдання аналогічні тим, в яких були допущенні помилки про розв'язанні контрольній роботі. Вчитель наголошувала на помилках які найчастіше допускались, а учні підкреслювали в зошиті. Клас активно попрацював.
   Другий урок був за темою: Побудова графіків функції y=f(x+a), y=f(x)+b. Учні будували графік функції паралельним перенесенням вздовж осей. Спершу учні ще відчували невпевненість та потребували допомоги вчителя, але з кожною наступною вправою робота вчитель зводилась до виправлення механічних помилок. Відмінники отримали індивідуальну роботу по своїм можливостям. Учні добре потренувались.
    Сьогодні я проводила тестування з психології для учнів 9-В класу, за допомогою якого буду проводити соціометричне дослідження. Учням сподобалось виконувати такий вид роботи і їм було цікаво дізнатися результатів.
   Далі я поглибилася у інтерпретацію результатів даного дослідження та впоралась із формальним критерієм. В даному класі я провела вже п'ять тижнів і побачила що всі учні взаємодіють один з одним, клас дуже дружній і з повагою відноситься до своїх однокласників.
    В кінці дня мені повідомили що я маю завтра провести 4 уроки математики у 6-х класах і дали завдання.