среда, 19 сентября 2018 г.

Тринадцятий день педагогічної практики

     На першому уроці я завітала в 9-Б клас на урок інформатики, який проводила Наталя Ігорівна. Вона на початку уроку, як завжди, швидко організувала увагу учнів, провела актуалізацію у формі фронтального опитування, учні не одразу відповідали на поставленні запитання, тому вчитель задавала навідне. Після повідомлення теми "Комп'ютерні мережі" було оголошено завдання на урок. Повідомлення нового матеріалу проходило у формі бесіди, учні вже мали певні відомості про безкабельну високошвидкісну передачу даних для мобільних пристроїв, тому приймали активну участь в обговорені. Після обговорення нового матеріалу перейшли до виконання вправ, колектив класу був зацікавлений у виконанні завдань і були у піднесеному настрої. 
    На другому уроці я мала змогу прослідкувати як засвоють цей же матеріал учні 9-В класу. Деякі учні спізнювались на урок, тому Наталя Ігорівна розпочала з організаційних моментів. Після того, як всі учні зібрались вчитель зробила зауваження за спізнення та почала проводити актуалізацію опорних знань. Учні набагато швидше ніж 9-Б відповідали на запитання, також приймали активну участь в обговоренні нового матеріалу і встигли розв'язати всі вправи, не зважаючи на затримку на початку уроку. Мету уроку було досягнуто. 
   На четвертому уроці я завітала до 10-Б класу, на урок алгебри, який проводила Мельниченко Юлія Анатоліївна. Урок вивчення нових знань з теми: Рівносильні рівняння. Ріносильні нерівності. Урок розпочався вчасно, після привітання, було проведено актуалізацію опорних знань - тест "Інтелектуальна розминка". Нові поняття вводили індуктивним методом: два учні біля дошки розв'язували рівняння, а потім говорили що в них спільного. 
Учні самі сказали, що такі рівняння називають рівносильними та сформулювали означення. Для закріплення матеріалу розв'язували рівняння усно та письмово, але деякі рівняння, які розв'язували усно були складними для учнів і, на мою думку, треба було розв'язати їх ще й письмово, щоб всі зрозуміли розв'язання. Урок пройшов на достатньому рівні. Мета уроку була досягнута.