четверг, 4 октября 2018 г.

Двадцять четвертий день педагогічної практики

   Сьогодні був дуже насичений день, я провела урок алгебри та відкритий урок з інформатики,  до нас в гімназію завітала методист з кафедри інформатики Мінтій І.С., тому ми з дівчатами проводили відкриті уроки.

    Перший урок проводила Іванова Олена Анатоліївна. Урок інформатики в 11-Б класі, за темою: Мова програмування Pascal. Урок пройшов добре, учні активно працювали на місцях і біля дошки, вчитель підготувала різнорівневі завдання, вдало розподілила час, в кінці уроку провела рефлексію, з відповідей учнів можна зробити висновок, що урок їм сподобався.

    Потім я провела урок алгебри в 9-В класі. Тема: Перетворення графіків функцій. Тип уроку: комбінований урок (урок вивчення нових знань, урок засвоєння знань, умінь і навичок). Урок почався з перевірки знань учнів, шляхом написання математичного диктанту, після написання учні обмінялися з сусідом зошитом для перевірки. Навівши приклад з життя, ми з учнями з'ясували, що не обов'язково рухати графік можна переносити вісі координат, та застосували набуті знання на вправах. Також розглянули функції виду y=-f(x), y=f(-x), по точках побудували графіки і, розглядаючи значення координат точок, зробили висновок, що графіки будуть симетричні. Учні були активними, ми встигли виконати все заплановане.

     На третьому уроці я провела інформатику в 9-В класі. Тема: Гіперпосилання. Елементи управління в презентаціях. Урок розпочався з перевірки знань учнів, для цього я роздала роздруківки з завданням, учням потрібно було їх підписати і заповнити пропуски, таким чином перевірка пройшла швидко і не зайняла багато часу. Після її написання ми провели аналіз, таким чином повторили пройдений матеріал. Далі перейшли до засвоєння нових знань. Матеріал був поданий у формі бесіди з використанням комп'ютерної презентації, це сприяло кращому засвоєнню учнями інформації, оскільки працювала і зорова, і слухова пам'ять. Потім для засвоєння нового матеріалу, була проведена практична робота. В кінці уроку провела підсумки та рефлексію, учням сподобався урок. Мета і завдання були досягнуті.

      На четвертому уроці Мельниченко Ю.А. проводила урок інформатики в 10-Б класі. За темою: Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Урок розпочався з актуалізації опорних знань, яка була проведена у вигляді опитування. Новий матеріал був поданий у формі бесіди, оскільки учні знайомі з деякими прикладами штучного інтелекту. Для наочності була використана комп'ютерна презентація, що сприяло кращому засвоєнню учнями інформації. Під час уроку було використано багато фото та відео матеріалів, що дуже зацікавило учнів, улюбленцем уроку став робот Макс. Для практичного засвоєння матеріалу була вправа на LearningApps та використання сервісів AutoDraw та Quick,Draw. Учні активно працювали з програмами, та залюбки малювали рисунки. В кінці уроку була проведена рефлексія, з якої можна зробити висновок, що учням дуже сподобався урок. Урок пройшов на високому рівні.