среда, 3 октября 2018 г.

Двадцять третій день педагогічної практики


      На першому уроці я завітала до Світлани Сергіївни на урок інформатики в 9-Б класі. Тема: Гіперпосилання і елементи управління в презентаціях. Додавання відеокліпів, звукових ефектів і мовного супроводу до слайдової презентації. Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу. Урок розпочався з привітання з учнями, потім було проведено актуалізацію опорних знань шляхом фронтального опитування. Учні активно відповідали, отже добре засвоїли попередній матеріал. Після чого ми почали перегляд презентації на комп'ютері. В презентації було покрокове пояснення використання гіперпосилань у презентаціях, додавання відеокліпів, звукових ефектів, налаштування стандартних дій. Новий матеріал мав наочне представлення, тому сприймався дуже легко, крім того був підкріплений поступовим виконанням вправ. Учні були зацікавлені, їм сподобалося самим створювати посилання, додавати відео та звукові файли до презентації. Більшість приймала активну участь. Урок пройшов інформативно.
   Другий урок проводила я. Урок інформатики в 9-В класі, за темою: Використання діаграм у презентаціях. Елементи дизайну презентацій. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. На початку уроку учні порушували дисципліну, оскільки я тихо говорила, тому що захворіла, але потім мені вдалося зацікавити учнів і на уроці почала панувати робоча атмосфера. Актуалізація опорних знань була проведена шляхом фронтального опитування. Після повторення матеріалу, я пояснювала нову тему, учні наглядно бачили елементи нового матеріалу на 
презентації, основні моменти записували до зошиту. Також учні засвоювали вивчений матеріал, виконуючи вправи з підручника.  Наприкінці уроку я перевірила виконання завдань, та виставила оцінки. Протягом уроку я постійно слідкувала за дисципліною, спостерігала, щоб учням було цікаво, залучала всіх до активної бесіди.  Урок пройшов вдало, мету було досягнуто, всі завдання виконано.