среда, 7 ноября 2018 г.

Виробнича практика у закладі вищої освіти

Сьогодні я проводила практичне заняття з елементарної математики у групі МІ‑17‑1 з теми «Побудова графіків тригонометричних функцій». Використання мультимедійної дошки допомогло швидко провести актуалізацію та зацікавити студентів до теми заняття.
Актуалізацію провела у нестандартній формі, за допомогою програмного засобу GeoGebra я показувала динамічні графіки тригонометричних функцій і рухаючи "повзунок" запитувала у студентів графік якої функції ми отримали, а також за допомогою яких перетворень, також повторили парність функцій. Доречним було повторення того, як потрібно будувати по точках графік функції у = tg x.

Потім перейшли до наступного етапу - виконання завдань біля дошки. На екрані було висвітлено всі завдання і студенти могли виконувати їх наперед. Студенти по черзі виходили до дошки і будували графіки, використовуючи різні кольори крейди, але перед цим ми аналізували функції і записували кроки побудови.
Я слідкувала за розміщенням записів на дошці,  та перевіряла виконання в зошитах, наголошуючи на помилках. Студенти були дуже активними, охоче відповідали та виходили до дошки. Деякі студенти виконували завдання наперед, я перевіряла правильність виконання.
Наприкінці заняття я повідомила домашнє завдання, та підвела підсумки. Мету та завдання було досягнуто.
Також сьогодні я відвідала практичне заняття у групі МІ‑17‑2 з цієї ж теми «Побудова графіків тригонометричних функцій», проводила студентка-практикантка Безверхня О.О. Я мала можливість проаналізувати як можна по іншому провести дане заняття та порівняти засвоєння знань різних груп.
Порівнюючи з моєю парою, мені сподобалось, що під час актуалізації Олена Олегівна повторила область визначення функції, оскільки це буде необхідно при побудові графіків. Також гарним було те, що кожен графік будували різним кольором, але мушу зауважити що розташування графіків було не зручним, потрібно було більше слідкувати з розташуванням записів на дошці. Загалом практичне заняття пройшло на високому рівні, викладач вдало володіє аудиторією. Мету заняття було досягнуто.

Комментариев нет:

Отправить комментарий