понедельник, 12 ноября 2018 г.

Виробнича практика у закладі вищої освіти

День сьогодні був насиченим. Спочатку я провела практичне заняття у групі МІ-15 з теми «Рівняння прямої лінії регресії». Оскільки сьогодні прийшло багато студентів яких не було на минулій лекції, мені довелося провести досить  ґрунтовну актуалізацію опорних знань, я використовувала презентацію, та основні моменти виписувала на дошку. Після цього перейшли безпосередньо до розв'язування задач.


Для зосередження довільної уваги, я змінювала тон голосу та на важливих моментах говорила: "зверніть увагу на дошку". Допомагала студентам при розв'язанні задач, задаючи їм навідні питання. Під час проведення практичного заняття я використовувала міжпредметні зв'язки математики з інформатикою, для розв'язання прикладної задачі, в якій вибірка містила великі числа, ми використовували програмні засоби, зокрема Exel. Це зекономило час на підрахунках, а студенти здобули нові вміння. Також я показала як будувати графіки за допомогою програмного забезпечення GeoGebra. В кінці пари була проведена самостійна робота.  Мету і завдання заняття було досягнуто.
Також сьогодні я відвідала практичне заняття у групі СКМ‑18 з теми: «Основні закони розподілу дискретних випадкових величин», яке проводила Крамаренко Тетяна Григорівна.  Викладач дотримувалася педагогічного такту: була грамотна у спілкуванні зі студентами; виконувала педагогічний вплив без наказів, засобами мотивації;  не було виявлено випадків приниження гідності студентів; викладач урівноважена, володіє діловим тоном спілкування, без дратівливості та сухості; під час заняття викладач була уважна до аудиторії; викладачу властива швидкість реакції, здатність швидко оцінювати ситуацію і знаходити оптимальне рішення. Пара пройшла на високому рівні.
На кінець дня я провела консультацію з теорії ймовірності, для студентів першого курсу групи СКМ-18. У них були запитання стосовно домашнього завдання та самостійної роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий