четверг, 5 января 2017 г.

Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу. Рефлексія

       За допомогою інформаційно-комунікаційних технологій та методу проектів я хочу розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів.
       Цей модуль допоміг мені визначити мої цілі навчання на тренінгу. Найважливішими із них являються:
- навчитися оцінювати учнівські проекти;
- ефективне використання Інтернет-ресурсів у навчальному процесі та спілкуванні;
- організація диференційованого навчання;
- стати фасилітатором навчального процесу.
        А також я хочу підвищити професійну кваліфікацію, як молодого спеціаліста, наповнити навчальні плани та завдання, що відповідають державним освітнім стандартам, співпрацювати з колегами для вирішення проблем у навчанні учнів. 
     На цьому модулі я із задоволенням обговорювала цілі з колегами, мені легко вдалось навчитись працювати з основними засобами тренінгу: підручником, сайтами iteach.com.ua та wiki.itech.com.ua, також я швидко розробляла власний блог, нескладно було створити персональну вікі-сторінку, папку Портфоліо та поновити її додатковими матеріалами; важче було провести рефлексію власного навчання.
      За допомогою встановлених цілей на кінець тренінгу я зможу проаналізувати що мені вдалося, і над чим ще потрібно попрацювати.


Комментариев нет:

Отправить комментарий