День сьогодні був насиченим. Спочатку я провела практичне заняття у групі
МІ-15 з теми «Рівняння прямої лінії регресії». Оскільки сьогодні прийшло багато
студентів яких не було на минулій лекції, мені довелося провести досить ґрунтовну актуалізацію опорних знань, я
використовувала презентацію, та основні моменти виписувала на дошку. Після
цього перейшли безпосередньо до розв'язування задач.
Для зосередження довільної уваги, я змінювала тон голосу та на важливих
моментах говорила: "зверніть увагу на дошку". Допомагала студентам
при розв'язанні задач, задаючи їм навідні питання. Під час проведення
практичного заняття я використовувала міжпредметні зв'язки математики з
інформатикою, для розв'язання прикладної задачі, в якій вибірка містила великі
числа, ми використовували програмні засоби, зокрема Exel. Це зекономило час на
підрахунках, а студенти здобули нові вміння. Також я показала як будувати
графіки за допомогою програмного забезпечення GeoGebra. В кінці пари була
проведена самостійна робота. Мету і
завдання заняття було досягнуто.
Також сьогодні я відвідала практичне заняття у групі СКМ‑18 з теми:
«Основні закони розподілу дискретних випадкових величин», яке проводила
Крамаренко Тетяна Григорівна. Викладач
дотримувалася педагогічного такту: була грамотна у спілкуванні зі студентами;
виконувала педагогічний вплив без наказів, засобами мотивації; не було виявлено випадків приниження гідності
студентів; викладач урівноважена, володіє діловим тоном спілкування, без
дратівливості та сухості; під час заняття викладач була уважна до аудиторії;
викладачу властива швидкість реакції, здатність швидко оцінювати ситуацію і
знаходити оптимальне рішення. Пара пройшла на високому рівні.
На кінець дня я провела консультацію з теорії ймовірності, для студентів
першого курсу групи СКМ-18. У них були запитання стосовно домашнього завдання
та самостійної роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий