Ранок для
мене був дуже хвилюючим, адже сьогодні я мала провести свій перший урок з
математики.
Перший урок
алгебри в 9-В класі провела Світлана Миколаївна, а другий урок провела я, урок
перевірки знань, умінь і навичок з теми: "Функція. Властивості
функції". Так як у класі не працював проектор, мені довелося перед уроком
зробити заготівки на дошці, щоб швидко провести актуалізацію опорних знань, використовувала
метод бліц-опитування, учні
пригадали вже вивчені означення та поняття, після чого почали письмово
виконувати завдання. Протягом уроку учні працювали з роздруківками на місцях
та виходили до дошки. Перед виконанням кожного завдання, ми оговорювали етапи
розв'язання, а після я підводила підсумки, які знання стали у нагоді для
розв'язання. Я намагалась залучити всіх дітей до роботи, у разі виникнення
питань допомагала їх вирішити. Мету уроку було досягнуто. Після уроку Світлана
Миколаївна висловила своє задоволення та дала корисні поради.
Також я
завітала на урок до студентки-практикантки Світлани Сергіївни в 9-Б клас. Вона
також проводила урок з алгебри за тією ж темою. Було цікаво споглядати за тим,
як різні класи сприймають один і той же матеріал, та й вчителі (я і Світлана
Сергіївна) одну і ту ж розробку уроку по різному провели. На початку уроку було
проведено актуалізацію опорних знань, з використанням телевізору, який вчитель
використовував протягом уроку, за допомогою нього вдалося простіше, цікавіше
провести урок, заощадити час для розв'язання більш складних завдань,
активізувати увагу учнів. Урок пройшов вдало і енергійно.
Після
уроку Світлани Сергіївни ми мали час обговорити зі Світланою Миколаївною
проведені нами уроки, а також прислухатись до порад.
Помітивши,
що учні на кожній перерві грають на планшетах, я вирішила провести бесіду на
тему шкідливих звичок. Під час якої зауважила, що надмірне витрачання часу на
планшети, телефони, комп'ютери та інші гаджети значно псують зір і спричиняють
залежність. Також запропонувала декілька порад, як можна позбутися даних
шкідливих звичок.
Сьогоднішній
день був дуже емоційним! І завершився порадами від Шахматової С.М. стосовно
завтрашнього уроку геометрії.