Сьогодні я відвідала лекційне заняття у групі МІ-15 з теми «Кореляція та
регресія для нелінійних моделей», проводила студентка-практикантка Безверхня
О.О. Структура лекції була такою: організаційний момент, актуалізація знань,
умінь та навичок студентів, виклад основного матеріалу лекції, рефлексія. Було
чітко видно кожен етап лекції.
На початку заняття викладач ознайомила студентів з темою та метою лекції,
планом лекції та планом роботи над кожним питанням. Під час лекції викладач
активізувала усі види пам'яті студентів: довготривалу – «минулого разу ми
розглядали…», короткочасну – «сьогодні домовились про такі позначення…» та
оперативну – під час вивчення формул. Задля того, щоб основний матеріал лекції
студенти запам'ятали, викладач наголошувала, на тому, що треба записати
(«Пишемо…»).
Викладач заохочувала до активності студентів під час лекції, колективного
обговорення питань, вирішенню проблемної ситуації, відбувався активний діалог
між студентами і викладачем. Під час заняття мова лектора була чіткою та
лаконічною. Викладач гарно тримала дисципліну та контролювала роботу на місцях.
Мету заняття було досягнуто.
Також сьогодні я відвідала лекційне заняття у групі СКМ-18 з теми:
«Інтервальні розподіли статистичних ймовірностей», проводила Тетяна Григорівна
Крамаренко. На лекції було оптимальне співвідношення конкретного і
абстрактного: новий матеріал супроводжувався конкретними прикладами із життя та
був пов'язаним із спеціалізацією студентів.
Зв'язок з аудиторією здійснювався у формі запитань, за допомогою яких,
лектор перевіряла рівень розуміння матеріалу. Студенти були старанними та
дисциплінованими, у разі необхідності задавали питання. Також викладач наводила
приклади пов'язані із соціологією, що стимулювало інтерес студентів. Протягом
лекції студенти виявляли інтерес до матеріалу, що вивчається, були уважні,
проявляли поваги до викладача. Викладач поставила триєдину мету і повністю
реалізувала її.