Четвер
почався у 9-В класі з двох уроків алгебри. Тема
уроку: «Розв'язування задач і вправ». Учні повторювали і систематизували навчальний
матеріал з курсу алгебри 8 класу, адже на наступному уроці на них чекає
контрольна робота. Після перевірки домашнього завдання та пояснення завдань,
при виконанні яких виникли проблеми, вчитель перевірила готовність учнів до
уроку у формі фронтального опитування. Вчитель, для підвищення навчальної
мотивації, поставила гарні оцінки першим двом учням, які розв'язували завдання
біля дошки, після чого піднятих рук в два рази побільшало. Задачі, які
пропонувала Світлана Миколаївна були різнорівневі та спрямовані на повторення великої
кількості матеріалу, який учні вивчали у минулих класах. Вчитель активізую
пізнавальну діяльність учнів шляхом створення проблемних ситуацій, підводить
учнів до самостійних узагальнень та висновків. Я в захваті, як атмосфера
колективного пошуку й обдумування розв'язування спільного для всіх завдання
зацікавлює учнів, зменшує кількість байдужих, створює можливості для розвитку
їх творчих здібностей. Під час пари уроків учні розв'язували рівняння, будували
графіки, розв'язували задачі на роботу та рівняння за схемою Горнера. Можна
зазначити, що клас засвоїв тему добре, оскільки на уроці учні встигли виконати
велику кількість завдань. Мети уроку було досягнуто.
Також, сьогодні у вільний
час разом із Світланою Миколаївною та Габ Світланою Сергіївною обговорювали
конспект наступного уроку з алгебри, та підбирали завдання. Світлана Миколаївна
тим часом розповідала про 9-Б та 9-В клас, ознайомила нас стосовно того, що
вони знають давала корисні поради щодо проведення уроку, а також ділилася
спогадами про свій початок роботи в школі, як вчителя математики.
А ще сьогодні
я допомагала Шахматовій С. М. сформувати варіанти контрольних робіт для 9-х
класів з алгебри та геометрії. Дякую їй за надану можливість, адже така
методична робота була корисною для мене, цей досвід знадобиться мені в
майбутньому!