Ранок
розпочався з уроків інформатики в 9-Б та в 9-В класах.
Тема уроку: "Адресація в
Інтернеті. Канали зв'язку та їх види". Тип уроку: вивчення нового
матеріалу. Вчитель швидко провела організаційний момент (привітання,
налаштувала учнів на урок, провела інструктаж з правил техніки безпеки),
мотивувала учнів на навчання, навівши приклад з життя і наголосивши на
важливості вивчення даної теми. Актуалізацію опорних знань вчитель провела у
вигляді онлайн-тесту.
При поясненні нового матеріалу, вчитель використала форму
бесіди з учнями та для наочного представлення матеріалу скористалася презентацією.
Хоч це і була нова тема та учні жваво відповідали на поставлення запитання
вчителя і вели діалог з нею. Також вчитель дала завдання для роботи в парах.
Варто зауважити, що проблем з підтриманням дисципліни або з необхідністю
активізації уваги не було, оскільки учні були зацікавленні даною темою і
розуміли її важливість.
В кінці уроку було підведено підсумки та проведено
рефлексію, учні розповідали що нового дізнались, що сподобалась, а що ні.
Вчитель виставила найактивнішим оцінки та повідомила домашнє завдання. Мети
уроку було досягнуто.
Також сьогодні я ознайомилась з веденням класного журналу та планом виховної роботи класного керівника.
На кінець дня я з Габ Світланою Сергіївною складали конспект уроку математики, оскільки ми разом закріплені за 9-ми класами. Після уроків вчитель математики допомогла нам відредагувати конспект, наголосила на деяких тонкощах повідомлення нового матеріалу та додала декілька вправ. Світлана Миколаївна не перестає нас дивувати своїм професіоналізмом!
На кінець дня я з Габ Світланою Сергіївною складали конспект уроку математики, оскільки ми разом закріплені за 9-ми класами. Після уроків вчитель математики допомогла нам відредагувати конспект, наголосила на деяких тонкощах повідомлення нового матеріалу та додала декілька вправ. Світлана Миколаївна не перестає нас дивувати своїм професіоналізмом!