среда, 12 сентября 2018 г.

Восьмий день педагогічної практики


       Ранок розпочався з уроків інформатики в 9-Б та в 9-В класах
Тема уроку: "Адресація в Інтернеті. Канали зв'язку та їх види". Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Вчитель швидко провела організаційний момент (привітання, налаштувала учнів на урок, провела інструктаж з правил техніки безпеки), мотивувала учнів на навчання, навівши приклад з життя і наголосивши на важливості вивчення даної теми. Актуалізацію опорних знань вчитель провела у вигляді онлайн-тесту. 
       При поясненні нового матеріалу, вчитель використала форму бесіди з учнями та для наочного представлення матеріалу скористалася презентацією. Хоч це і була нова тема та учні жваво відповідали на поставлення запитання вчителя і вели діалог з нею. Також вчитель дала завдання для роботи в парах. Варто зауважити, що проблем з підтриманням дисципліни або з необхідністю активізації уваги не було, оскільки учні були зацікавленні даною темою і розуміли її важливість. 
     В кінці уроку було підведено підсумки та проведено рефлексію, учні розповідали що нового дізнались, що сподобалась, а що ні. Вчитель виставила найактивнішим оцінки та повідомила домашнє завдання. Мети уроку було досягнуто.
   Також сьогодні я ознайомилась з веденням класного журналу та планом виховної роботи класного керівника. 
    На кінець дня я з Габ Світланою Сергіївною складали конспект уроку математики, оскільки ми разом закріплені за 9-ми класами. Після уроків вчитель математики допомогла нам відредагувати конспект, наголосила на деяких тонкощах повідомлення нового матеріалу та додала декілька вправ. Світлана Миколаївна не перестає нас дивувати своїм професіоналізмом!