вторник, 4 сентября 2018 г.

Другий день педагогічної практики



      Як швидко плине час... Здавалось тільки-но вчора я була в гімназії з 7-В класом, а сьогодні вони вже 9-В. Нарешті я зустрілась зі своїми учнями, вони вже такі дорослі! Цілий день я спостерігала їхні зміни, вони стали більш стриманими, освіченими, більш відповідальними, хлопці які були в 7 класі бешкетниками стали вихованими джентльменами.
      В 9-В класі навчаються 30 учнів з них 15 дівчат і 15 хлопців. Колектив класу дружній, дисциплінований, згуртований, я залюбки буду з ними працювати.
   Ознайомившись з розкладом, я звернула увагу на те, що уроки стоять переважно попарно, таким чином вчитель може дати учням більше інформації і буде більше часу на її засвоєння. Першою парою уроків була англійська мова. Вчитель, Полєно Лариса Володимирівна, дружелюбно привіталась з класом і весь урок розмовляла на англійській мові, періодично запитуючи переклад в учнів, нові слова переводила на українську мову. Тема першого уроку "My summer", діти "ланцюжком" із задоволенням розповідали як вони провели літо, вчитель коригувала їх відповіді, в класі був піднесений настрій. Під час уроку Лариса Володимирівна  разом з учнями аналізує матеріал з підручнику, працює над вимовою учнів, допомагає сформулювати свою думку. Учні були зосереджені над своєю роботою. Наприкінці уроку вчитель задала написати диктант, для перевірки якого учні обмінялися зошитами і звірялися з підручником, підкреслювали помилку та виписували нижче в стовпчик неправильно записані слова. Так завершився перший урок, другий почався з роботи над помилками. Вчитель наголосила на тому, щоб учні повторювали слова вдома, адже через урок буде диктант на оцінку. Тема другого уроку "Basic Secondary Education in Ukraine". Вчитель вправно тримала увагу учнів другий урок, але під кінець діти втомилися. Повернути їх зацікавленість, а заодно й розвинути пам'ять вдалось вправою з цитатами, після цієї вправи учні обрали одну цитату, яка найбільш їм сподобалась і вивчили її. Урок був насиченим та позитивним, а клас активним.

   Хоч геометрія і була останніми двома уроками та учні наполегливо працювали, згадували все про прямокутні трикутники, розв'язували задачі за готовими малюнками, використовуючи різні теореми для раціонального розв'язання. Вчитель  підтримувала швидкий темп до кінця уроку.
    В гімназії можна отримати досвід від кращих вчителів математики, інформатики та інших предметів. Я дуже рада що отримала знову таку нагоду!