четверг, 11 октября 2018 г.

Двадцять дев'ятий день педагогічної практики

          Сьогодні до нас в гімназію завітала наш методист - Крамаренко Тетяна Григорівна, і ми проводили відкриті уроки з в використанням інтерактивної дошки.
Першим уроком я провела алгебру в 9-В класі. Тема: Побудова графіків функції виду: y=kf (x) i y=f (kx). На уроці були присутні методист кафедри математики та методики її навчання - Крамаренко Тетяна Григорівна, вчитель математики - Світлана Миколаївна, та студенти-практиканти: Світлана Сергіївна, Юлія Анатоліївна, Олена Анатоліївна. Урок розпочався з оголошення девізу уроку: "Не кажи "гоп", поки не вивчиш функції". Це було дуже доцільним, оскільки допомогло учням налаштуватись на роботу та підняло їм настрій, а також плавно перейшло до мотивації навчальної діяльності. Актуалізації опорних знань була проведена у нестандартній формі. Учням було запропоновано співвіднести графіки функцій із прислів'ями, таким чином ми повторили властивості функції, а також це допомогло мені продемонструвати як пов'язані функції та усна народна творчість. Новий матеріал був поданий у формі евристичної бесіди: учні будували графіки конкретних функцій, а потім формулювали загальне правило. Всі графіки були побудовані в GeoGebra, тому були динамічними. В кінці уроку учні мали змогу самостійно попрацювати з цим програмним забезпеченням, від чого вони були в захваті. Мета і завдання були досягнуті.
Також, сьогодні мною був проведений позакласний захід з інформатики "Морський бій". Спочатку я розповіла учням правила гри, після чого учні об'єднались в дві команди, вибрали капітана команди та назву. Право першими вступати в гру надавалося тій команді чий капітан першим розгадав ребус. Протягом гри учні вибирали клітинку та "стріляли", намагаючись влучити в противника. Якщо не влучили, то команда повинна була відповісти на запитання. Протягом уроку учні мали гарний настій та були налаштовані на перемогу. Захід учням дуже сподобався і всі залишили кабінет з гарним настроєм.