вторник, 17 января 2017 г.

Модуль 11


Ось і настав цей день... сьогодні ми завершили тренінг "Навчання для майбутнього"! На душі в одночас і радість, і смуток. Мені дуже сподобалось займатися з колегами, пізнавати багато нового. Наш тренер, Тетяна Григорівна Крамаренко, завжди допомагала нам, давала надзвичайно цікаві поради, я дуже їй вдячна!

Презентація проектів прошла на "УРА!", мені дуже сподобались роботи колег!


Я багато чому навчилась на цьому тренінгу і вважаю, що найефективнішим буде можливість оцінювання власних навичок з самоспрямуванням у навчанні, це допоможе дітям самостійно планувати свої досягнення для отримання кращих результатів без допомоги вчителя. Якщо учні умітимуть працювати самостійно, в команді і малих групах то, вони навчаться користуватися різні інструменти та ресурси, якими володіють другі команди, навчатись на власних помилках.

Хочу подякувати корпорації Intel та організації «Інститут комп’ютерних технологій» за такий чудовий курс, колегам за чудову роботу та тренеру за отриманий досвід!

Спільна презентація учасників тренінгу на Prezi


Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме – активізація визначених функцій педагогічного процесу потребує переосмислення ролі та функцій педагога. Гуманістичні підходи до навчання передбачають пріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної функцій педагога. Педагог стає насамперед фасилітатором та консультантом, радником учнів. Фасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвитку їх особистісних якостей, допомагає ідентифікувати проблеми і приймати рішення.

Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.