На першому уроці я
завітала в 9-Б клас на урок інформатики, який проводила Наталя Ігорівна. Вона на
початку уроку, як завжди, швидко організувала увагу учнів, провела актуалізацію
у формі фронтального опитування, учні не одразу відповідали на поставленні
запитання, тому вчитель задавала навідне. Після повідомлення теми
"Комп'ютерні мережі" було оголошено завдання на урок. Повідомлення
нового матеріалу проходило у формі бесіди, учні вже мали певні відомості про
безкабельну високошвидкісну передачу даних для мобільних пристроїв, тому
приймали активну участь в обговорені. Після обговорення нового матеріалу
перейшли до виконання вправ, колектив класу був зацікавлений у виконанні
завдань і були у піднесеному настрої.
На другому уроці я мала
змогу прослідкувати як засвоють цей же матеріал учні 9-В класу. Деякі учні
спізнювались на урок, тому Наталя Ігорівна розпочала з організаційних моментів.
Після того, як всі учні зібрались вчитель зробила зауваження за спізнення та
почала проводити актуалізацію опорних знань. Учні набагато швидше ніж 9-Б
відповідали на запитання, також приймали активну участь в обговоренні нового
матеріалу і встигли розв'язати всі вправи, не зважаючи на затримку на початку
уроку. Мету уроку було досягнуто.

