
Актуалізацію провела у нестандартній формі, за допомогою програмного засобу
GeoGebra я показувала динамічні графіки тригонометричних функцій і рухаючи
"повзунок" запитувала у студентів графік якої функції ми отримали, а
також за допомогою яких перетворень, також повторили парність функцій. Доречним
було повторення того, як потрібно будувати по точках графік функції у = tg x.
Потім перейшли до наступного етапу - виконання завдань біля дошки. На
екрані було висвітлено всі завдання і студенти могли виконувати їх наперед.
Студенти по черзі виходили до дошки і будували графіки, використовуючи різні
кольори крейди, але перед цим ми аналізували функції і записували кроки
побудови.
Я слідкувала за розміщенням записів на дошці, та перевіряла виконання в зошитах,
наголошуючи на помилках. Студенти були дуже активними, охоче відповідали та
виходили до дошки. Деякі студенти виконували завдання наперед, я перевіряла
правильність виконання.
Наприкінці заняття я повідомила домашнє завдання, та підвела підсумки. Мету
та завдання було досягнуто.
Також сьогодні я відвідала практичне заняття у групі МІ‑17‑2 з цієї ж теми
«Побудова графіків тригонометричних функцій», проводила студентка-практикантка
Безверхня О.О. Я мала можливість проаналізувати як можна по іншому провести
дане заняття та порівняти засвоєння знань різних груп.
