четверг, 5 января 2017 г.

Модуль 2. Навчання за допомогою методу навчальних проектів

       Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. Проекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів.

       Також на цьому модулі я створила власну колекцію закладок на сайти, ними дуже зручно користуватися, я вже порекомендувала цю знахідку своїм друзям! 
       Я отримала велике задоволення від створення буклету, сподіваюсь що він сподобається усім. Намагалась зробити його доступним та цікавим.
Буклет "Навчання за методом проектів" (сторінка 1)
Буклет "Навчання за методом проектів" (сторінка 2)
      Після опрацювання Модуля 2 я вже маю декілька ідей стосовно своєї теми "Ознаки рівності трикутників". З нетерпінням чекаю наступного заняття!

   

Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу. Рефлексія

       За допомогою інформаційно-комунікаційних технологій та методу проектів я хочу розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів.
       Цей модуль допоміг мені визначити мої цілі навчання на тренінгу. Найважливішими із них являються:
- навчитися оцінювати учнівські проекти;
- ефективне використання Інтернет-ресурсів у навчальному процесі та спілкуванні;
- організація диференційованого навчання;
- стати фасилітатором навчального процесу.
        А також я хочу підвищити професійну кваліфікацію, як молодого спеціаліста, наповнити навчальні плани та завдання, що відповідають державним освітнім стандартам, співпрацювати з колегами для вирішення проблем у навчанні учнів. 
     На цьому модулі я із задоволенням обговорювала цілі з колегами, мені легко вдалось навчитись працювати з основними засобами тренінгу: підручником, сайтами iteach.com.ua та wiki.itech.com.ua, також я швидко розробляла власний блог, нескладно було створити персональну вікі-сторінку, папку Портфоліо та поновити її додатковими матеріалами; важче було провести рефлексію власного навчання.
      За допомогою встановлених цілей на кінець тренінгу я зможу проаналізувати що мені вдалося, і над чим ще потрібно попрацювати.