Сьогодні день був дуже насиченим, я провела уроки математики у 6-В, 6-Г,
6-А, 6-Д класах та відвідала пару уроків геометрії в 9-В класі.
Учні 6-х класів активно працювали, сумлінно виконували завдання, але
потрібно було завжди звертати увагу на поведінку, робити зауваження та
заохочувати учнів. Для зосередження їх уваги я змінювала тон голосу та прохала
учнів звернути увагу на основні моменти. Загалом уроки пройшли добре і ми,
разом з кожним класом, встигли розв'язати все заплановане.
На 5 і 6 уроках відвідала геометрію в 9-В класі, які проводила Світлана
Миколаївна. Урок розпочався з організації уваги учнів за допомогою бесіди,
вчитель з мотивувала учнів на активну працю, повідомивши що на другому уроці
вони напишуть самостійну роботу. Учні по черзі виходили до дошки і розв'язували
завдання, якщо було допущено помилку, то вчитель просила щоб учні її знайшли.
Клас плідно попрацював, був згуртованим та активним.
Другий урок розпочався з
самостійної роботи, щоб перевірити рівень знань учнів з теми. Тільки-но учні
дописали самостійну роботу, продзвеніло 3 дзвоники. Учні організовано
зібрались, одягли маски і швидко вийшли з класу, паніки не було, адже учні
розуміли що це навчальна евакуація, але вони віднеслись до цього серйозно,
вишикувались по одному і швидко вийшли на стадіон, де було проведено
інструктаж. Для себе я зробила висновок, що коли я прийшла до гімназії,
першочергово потрібно було вивчити план евакуації учнів, що я не зробила і це
для мене було уроком.
На завершення дня я працювала над
психолого-педагогічною характеристикою класу, сьогодні вже закінчила
соціометричне дослідження, зробивши соціоматрицю та соціограму для формального і не формального критеріїв. Завтра планую завершити і всю характеристику.