Сьогодні день пройшов у спокійній робочій
атмосфері.
Вранці я відвідала пару уроків алгебри в
9-В класі, які проводила Світлана Миколаївна. Оскільки на минулому уроці учні
писали контрольну, то вчитель присвятила перший урок аналізу контрольної
роботи. Урок за типом: узагальнення та систематизація знань. Вчитель викликала учнів до дошки, де вони
розв'язували завдання аналогічні тим, в яких були допущенні помилки про
розв'язанні контрольній роботі. Вчитель наголошувала на помилках які найчастіше
допускались, а учні підкреслювали в зошиті. Клас активно попрацював.
Другий урок був за темою: Побудова
графіків функції y=f(x+a), y=f(x)+b. Учні будували графік функції паралельним
перенесенням вздовж осей. Спершу учні ще відчували невпевненість та потребували
допомоги вчителя, але з кожною наступною вправою робота вчитель зводилась до
виправлення механічних помилок. Відмінники отримали індивідуальну роботу по
своїм можливостям. Учні добре потренувались.
Сьогодні я проводила тестування з
психології для учнів 9-В класу, за допомогою якого буду проводити соціометричне
дослідження. Учням сподобалось виконувати такий вид роботи і їм було цікаво
дізнатися результатів.
Далі я поглибилася у інтерпретацію результатів
даного дослідження та впоралась із формальним критерієм. В даному класі я
провела вже п'ять тижнів і побачила що всі учні взаємодіють один з одним, клас
дуже дружній і з повагою відноситься до своїх однокласників.
В кінці дня мені повідомили що я маю завтра провести 4 уроки математики у 6-х класах і дали завдання.
В кінці дня мені повідомили що я маю завтра провести 4 уроки математики у 6-х класах і дали завдання.