Мій день
розпочався з відвідування уроку геометрії в 9-Б класі, який проводила
студентка-практикантка Світлана Сергіївна. Урок вивчення нових знань з теми:
"Синус, косинус, тангенс як функції кута від 0 до 180 градусів".
Спочатку вчитель привіталася з класом, дала настанову на урок, повідомила тему,
потім провела актуалізацію попередніх знань у формі фронтального опитування.
Учні згадали означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута; вивчених
раніше, значень деяких градусних мір кутів та розглянула задачу з прямокутним
трикутником. Пояснення нового матеріалу проводила будуючи на дошці рисунки.
Вчитель доступно пояснювала матеріал та відповідала на запитання учнів.
Структура уроку відповідала типу.
Наприкінці
дня я провела урок геометрії в 9-В класі з тієї ж теми: "Синус, косинус,
тангенс як функції кута від 0 до 180 градусів". Урок розпочала зі слів
французького математика Франсуа Вієта, щоб змотивувати учнів на плідну
роботу. Потім провела актуалізацію
опорних знань використавши метод бліц опитування. Пояснення нового матеріалу
проводилося у формі бесіди, учні
брали активну участь у виведенні нових формул. Переважна більшість учнів,
протягом уроку, активно себе проявляли. При сприйманні нового матеріалу були
сконцентровані, задавали питання. На уроці встигла розглянути всі заплановані
завдання.
Після
уроків поспілкувалися зі Світланою Миколаївною, яка вказала нам на наші помилки
при проведенні уроків, а саме: не запитувати "Хто хоче до дошки?", а
викликати самим, це значно зекономить час. Загалом вчитель задоволена тим, як
ми проводимо уроки, сказала, що помітила значний ріст в порівняні з тим, як
проводили уроки будучи на четвертому курсі. Що
нас дуже порадувало.