Ми разом зі
студентками в суботу допомагали вчителям гімназії проводити районну олімпіаду.
Я була закріплена за 311 кабінетом, в якому проходила олімпіада з біології для
учнів 11 класу, так як ми вчителі математики, нам не дозволили бути присутніми
на олімпіаді з математики. На олімпіаду приїхали учні різних шкіл та гімназій,
для написання роботи відводилось 3 години. Учні сумлінно попрацювали і з гарним
настроєм залишили кабінет.
На вихідних я
розробила навчальний проект з теми “Розв'язування трикутників” для учнів 9
класу. Оскільки вони вже вивчили теорему косинусів та теорему синусів, я
вирішила, що буде доцільно запропонувати виконати даний проект, таким чином
учні зможуть застосувати свої знання на практиці.
Сьогодні я
коротко нагадала учням що таке "метод проектів", та заохотила до
виконання проекту "Тригонометричний портал". Продемонструвала
підготовлену презентацію (режим доступу:
https://docs.google.com/presentation/d/1IaCg5iBiN0-SMzgfvPbIJt4_KQrzgizkLOCOdViDBiQ/
), учнів зацікавив даний проект, вони жваво почали обговорювати хто чим буде
займатись та об'єднались у три групи: історики, дослідники та програмісти.
Деталі проекту можете переглянути у презентації вчителя.
Також сьогодні я відвідала пару уроків алгебри в 9-В класі, їх проводила Світлана Миколаївна. На першому уроці вивчали нову тему "Квадратична функція", а на другому уроці учні написали контрольну роботу.
Також сьогодні я відвідала пару уроків алгебри в 9-В класі, їх проводила Світлана Миколаївна. На першому уроці вивчали нову тему "Квадратична функція", а на другому уроці учні написали контрольну роботу.
Потім відвідала пару
уроків алгебри в 10-Б класі, проводила їх також Світлана Миколаївна. На першому
уроці учні писали контрольну роботу, а на другому - вивчали нову тему
"Корінь n-го степеня". Вивчення нового матеріалу проводилось у формі
діалогу, де учні приймали активну участь. Після викладу нового матеріалу,
вчитель провела узагальнення і систематизацію, і подала матеріал у вигляді
схем, що значно покращило сприйняття та запам'ятовування учнів. Урок пройшов на
високому рівні.
А ще сьогодні розпочався
останній тиждень практики у школі. З однієї сторони радісно, а з іншої - сумно.
За два місяці практики ми звикли до учнів, вчителів та гімназії в цілому!
Комментариев нет:
Отправить комментарий